Formulář pro uplatnění reklamace
FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE
(dle § 2161 a násl. občanského zákoníku a Reklamačního řádu Zahradního Centra SMARAGD s.r.o.)
A. IDENTIFIKACE PRODÁVAJÍCÍHO
----------------------------------------------------------------------
Internetový obchod: www.zcsmaragd.cz
Společnost: Zahradní Centrum SMARAGD s.r.o.
Sídlo / adresa pro doručení reklamací:
K. H. Borovského 366, 356 01 Sokolov, Česká republika
IČ / DIČ: 29115230 / CZ29115230
E‑mail: smaragd@zc‑smaragd.cz
Telefon: +420 731 749 765
----------------------------------------------------------------------
B. IDENTIFIKACE SPOTŘEBITELE
----------------------------------------------------------------------
Jméno a příjmení: [……………………………………………………………]
Ulice a č. p.: [……………………………………………………………]
PSČ a město: [……………………………………………………………]
Telefon: [……………………………………………………………]
E‑mail: [……………………………………………………………]
----------------------------------------------------------------------
C. ÚDAJE O NÁKUPU
----------------------------------------------------------------------
Číslo objednávky / faktury: […………………………]
Datum objednání: [……/……/……]
Datum převzetí zboží: [……/……/……]
----------------------------------------------------------------------
D. POPIS REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ
----------------------------------------------------------------------
Název produktu (kód): [……………………………………………………………]
Množství: […… ks]
Podrobný popis vady*:
[………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………]
*U živých rostlin přiložte prosím fotografii („stav po doručení“ a detail vady).
----------------------------------------------------------------------
E. POŽADOVANÝ ZPŮSOB VYŘÍZENÍ
----------------------------------------------------------------------
(zaškrtněte jednu možnost, popř. upřesněte)
[ ] Oprava zboží
[ ] Výměna za bezvadný kus
[ ] Přiměřená sleva z kupní ceny
[ ] Odstoupení od smlouvy – vrácení kupní ceny
Podrobnosti / odůvodnění volby:
[………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………]
----------------------------------------------------------------------
F. VRÁCENÍ PENĚŽNÍCH PROSTŘEDKŮ
----------------------------------------------------------------------
(vyplňte pouze pokud požadujete vrácení peněz)
Číslo bankovního účtu (IBAN): [………………………………]
----------------------------------------------------------------------
G. POTVRZENÍ SPOTŘEBITELE
----------------------------------------------------------------------
Prohlašuji, že uvedené údaje jsou pravdivé a že jsem reklamaci uplatnil/a
v 24měsíční lhůtě. Seznámil/a jsem se s Reklamačním řádem
a žádám o vystavení písemného potvrzení (§ 19 zákona č. 634/1992 Sb.).
V [……………………………] dne [……/……/……]
……………………………………………
podpis spotřebitele
----------------------------------------------------------------------
PŘÍLOHY
[ ] Kopie dokladu o koupi (faktura)
[ ] Fotodokumentace vady
[ ] Další: ______________________________________________
----------------------------------------------------------------------
Pokyny:
1. Formulář vytiskněte, vyplňte a podepište.
2. Odešlete jej e‑mailem (naskenovaný / s kvalifikovaným podpisem) nebo přiložte k zásilce s reklamovaným zbožím.
3. Prodávající potvrdí přijetí a vyřídí reklamaci nejpozději do 30 kalendářních dnů.
----------------------------------------------------------------------